vineri, 17 decembrie 2010

Un curs in miracole

Un curs in miracole
Autor: Kenneth Wapnick

Cursul de miracole este un sistem complet de gândire spirituala, destinat studiului individual.Împartitîn trei volume, Text, Culegere de exercitii pentru studenti si Manual pentru profesori, Cursul afirma ca, pentru a ajunge la iubire si pace universala - sau la capacitatea reamintirii lui Dumnezeu - trebuie sa ne„desfacem”, maiîntâi, vinovatia iertându-i pe ceilalti. Cursul se concentreaza, asadar, pe vindecarea relatiilor si pe transformarea lorîn relatii sfinte. Cursul de miracole subliniaza totodata ca nu e decât o versiune a programului universal, una dintre miile de versiuni ale acestuia. Prin urmare, desi limbajul Cursului apartine crestinismului traditional, el exprima o spiritualitate nesectara si neconfesionala. Cursul de miracole este, asadar, oînvatatura spirituala universala, si nu o religie.
„Textul” prezinta teoria Cursului, studiul acestei teorii având saditaîn el dezvoltarea experientei iertarii - o traire care constituie obiectivul Cursului pentru fiecare student.În aceasta privinta, Cursul de miracole afirma ca„obiectivul pe careîl urmareste e fericirea si pacea ta” (Text, p. 217) (T-13.II.7:1). Textul explica, totodata, baza fricii si a vinovatiei si felulîn care pot fi depasite prin miracole, definite ca„expresii de iubire”. Miracolul e definit ca un salt perceptual de la frica la iubire.
LECŢIA 1
"Tot ce văd în această cameră (pe această stradă,
de la această fereastră, în acest loc) nu înseamnă nimic."
LECŢIA 2
"Eu am dat fiecărui lucru pe care îl văd în această cameră
(pe această stradă, de la această fereastră, în acest loc) tot înţelesul
pe care îl are pentru mine."
LECŢIA 3
"Nu înţeleg nimic din ce văd în această cameră
(pe această stradă, de la această fereastră, în acest loc)."
LECŢIA 4
"Aceste gânduri nu înseamnă nimic.
LECŢIA 5
"Nu sunt niciodată indispus din motivul presupus de mine."
LECŢIA 6
"Sunt indispus pentru că văd ceva ce nu există. "
LECŢIA 7
"Văd numai trecutul."
LECŢIA 8
"Mintea mea este preocupată de gânduri trecute."
...
LECŢIA 24
"Nu îmi percep propriile interese."
LECŢIA 25
"Nu cunosc menirea nici unui lucru."
LECŢIA 26
"Gândurile mele de atac îmi atacă invulnerabilitatea."
LECŢIA 27
"Mai presus de toate, vreau să văd."
LECŢIA 28
"Mai presus de toate, vreau să văd altfel lucrurile."
LECŢIA 29
"Dumnezeu este în tot ce văd."
LECŢIA 30
"Dumnezeu este în tot ce văd, deoarece Dumnezeu este în mintea
mea. "
LECŢIA 31
"Nu sunt victima lumii pe care o văd."
LECŢIA 32
"Eu am inventat lumea pe care o văd."
LECŢIA 33
"Există un alt mod de a privi lumea."
LECŢIA 34
"Aş putea vedea pace în loc de ce văd."
..
"Mintea mea conţine doar ceea ce gândesc cu Dumnezeu."..
Click aici daca doresti sa citesti sau sa descarci aceasta carte !!!

Niciun comentariu: